kaubanduslik kuvand

Baarid ja restoranid

Kahjuritõrje toitlustuses

Baari või restorani kõige väärtuslikum omand on maine. See tuleneb peamiselt pakutava toidu ja teenuse kvaliteedist, kuid teie kliendid ootavad ka kõrget hügieenitaset.

Hiired, rotid, kärbsed ja prussakad on oma kõrge haigusriski tõttu peamisteks hügieenistandardite ohustajateks toidu ettevalmistamis- ja hoiustamispiirkondades. Samas on teada ka lai valik teisi kahjureid, mis rikkuda toitu või häirida teie külastajaid.

Toitlustusäri

Rentokil Kahjuritõrje teenindus kaitseb toitlustusasutusi nende võtmekahjurite eest. Teie kohalik teenindustehnik külastab regulaarselt teie ettevõtet, kontrollib söödakohtasid, jälgib kahjurite aktiivsust, identifitseerib potentsiaalsed riskd ja nõustamaks, meetmete osas mida võtta tarvitusele kahjuriprobleemide vältimiseks tulevikus.

Meie kiirreageerimise kohustus probleemi esinemisel tähendab seda, et meie teenindustehnik jõuab teie juurde kiiresti ja tegeleb probleemiga selle lõplikuks kaotamiseks.

Erinevate müügikohtade võrgustiku olemasolul saab need hõlmata ühte ja samasse ühe müügiesindaja poolt hallatavasse teeninduslepingusse, mis koordineerib teenuse pakkumist üle kogu ettevõtte; samas on üksikud müügikohad varustatud siiski ka individuaalsete teenindustehnikute ja müügiesindajatega.

Lisateabe saamiseks kahjuriprobleemide kohta või esmajoones nende esinemise vältimiseks helistage meile palun numbril 800 2002, leppimaks kokku kohtumise oma kohaliku müügiesindajaga.